Looking For Anything Specific?

יאיר נתניהו ויערה זרד - התכנית השבועית של יאיר נתניהו ויערה זרד ברדיו גלי ישראל ... / אמא שיהיה לך יום טוב, בלי מתים.

יאיר נתניהו ויערה זרד - התכנית השבועית של יאיר נתניהו ויערה זרד ברדיו גלי ישראל ... / אמא שיהיה לך יום טוב, בלי מתים.. 11:37 בנימין נתניהו שוחח עם יורש העצר של בחריין', סלמאן בן חמד אל ח'ליפה', ודן עימו על ביקור אפשרי בממלכה. אני אמרתי בתחילת המגפה שיהיו כאן אלפי מתים וגיחכו עליי, אמרו שאני זורע פניקה ומהלך אימים. הפעם נתניהו מתחייב כי יקים ממשלת ימין ללא. יאיר נתניהו ויערה זרד | שתפו. אמא שיהיה לך יום טוב, בלי מתים.

אמא שיהיה לך יום טוב, בלי מתים. נתניהו נפגש עם השר המצרי. ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו והבנים יאיר ואבנר, השתתפו הערב באזכרה לזכרו של אחיו של ראש הממשלה, סאל יוני נתניהו זל שנפל בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכל בטקס האזכרה שהתקיים בבית העלמין הצבאי ב'הר הרצל' השתתפו אחיו עידו נתניהו ומשפחתו, שרים, ח״כים, מפקדי צהל בעבר ובהווה וחברי המשפחה. הגולשים עוד לא נרגעו מהקלטות של יאיר נתניהו ועכשיו הם צריכים להתמודד גם עם הקלטה שנחשפה בה נשמעת נתניהו צורחת: 11:37 בנימין נתניהו שוחח עם יורש העצר של בחריין', סלמאן בן חמד אל ח'ליפה', ודן עימו על ביקור אפשרי בממלכה.

‫גלי ישראל - יורם שפטל וד"ר חיים משגב אצל יוסי דוידוב ...
‫גלי ישראל - יורם שפטל וד"ר חיים משגב אצל יוסי דוידוב ... from lookaside.fbsbx.com
הגולשים עוד לא נרגעו מהקלטות של יאיר נתניהו ועכשיו הם צריכים להתמודד גם עם הקלטה שנחשפה בה נשמעת נתניהו צורחת: יאיר נתניהו טוען שכלל לא קיבל לידיו את כתב התביעה שהגיש נגדו העיתונאי אבי אלקלעי, ובגינו חוייב לשלם רבע מיליון שקל. החכ של לפיד מסביר את השינוי ב'יש עתיד'. יאיר נתניהו ויערה זרד | 11.12.20. יאיר נתניהו ויערה זרד | שתפו. יאיר נתניהו ויערה זרד בגלי ישראל | 22.01.21. מהומה פרצה בכניסה לבית המשפט כשבנו של ראש הממשלה הגיע להעיד בתביעת הדיבה של הפעיל החברתי אייבי בנימין. ״אם את חושבת שאני לא מתקוממת על זה שאזרחית נעצרה בשבת, הוכרחה לחלל שבת על משפט שהיא אמרה, ונגיד שהיה צריך לחקור אותה באזהרה, נגיד, חכו למוצאי שבת!

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מקפיד בדרך כלל להתרחק מאור הזרקורים, אבל בסוף השבוע האחרון אי אפשר היה להתעלם מנתניהו ג'וניור שחגג 21 בדילוגים ממקום.

נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. יאיר נתניהו ויערה זרד | 11.12.20. נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים לדר מיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. תנשמו רגע, פה זה לא רוסיה וביבי אתה לא פוטין. בניגוד לציפיות במעון ראש הממשלה, הידיעה עוררה את זעמה של נתניהו, שהשתלחה מילולית ביועץ בכיר עמו שוחחה לאחר הפרסום. החל פינוי הפסולת והזפת בחופי ישראל • צפו. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מקפיד בדרך כלל להתרחק מאור הזרקורים, אבל בסוף השבוע האחרון אי אפשר היה להתעלם מנתניהו ג'וניור שחגג 21 בדילוגים ממקום. מתנות לאביונים 'בו ביום' תורמים עם מקימי. הפעם נתניהו מתחייב כי יקים ממשלת ימין ללא. הגולשים עוד לא נרגעו מהקלטות של יאיר נתניהו ועכשיו הם צריכים להתמודד גם עם הקלטה שנחשפה בה נשמעת נתניהו צורחת: יאיר נתניהו ויערה זרד | 22.01.21. אמא שיהיה לך יום טוב, בלי מתים. הטקטיקה הברורה של נתניהו בבחירות / יוסף טיקוצ'ינסקי.

22:59 24.2.21 יאיר כלפה בחדרי חרדים. יאיר נתניהו ויערה זרד | 11.12.20. על פי סקר שפורסם באותו הערוץ, הליכוד נמצאת בירידה קשה, אך נתניהו נותר אדיש: איש התקשורת לשעבר, יאיר לפיד, שהודיע באחרונה על התמודדותו במערכת הבחירות הקרובה, התקבל ללימודי תואר שני ושלישי בתוכנית המחייבת סיום תואר ראשון בהצטיינות, ללא תואר ראשון כלל. שישה מאושפזים צעירים בהם בת 13 ובן 11.

‫גלי ישראל - עלילת דם? הריאיון המרתק עם רונן צור, יועצו...‬
‫גלי ישראל - עלילת דם? הריאיון המרתק עם רונן צור, יועצו...‬ from lookaside.fbsbx.com
יאיר נתניהו ויערה זרד | 11.12.20. שישה מאושפזים צעירים בהם בת 13 ובן 11. נתניהו נפגש עם השר המצרי. עד היום התעלמתי משניכם כי בגדול הפרדת אשפה ביתית מרתקת אותי יותר משניכם גם יחד, ואז אתם נכנסתם לתמונה יאיר ואריאל היקרים. מירי רגב פתחה ישיבה בהגנה על בנו של ראש הממשלה, היא אמרה עליי 'אישה רעה'. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מקפיד בדרך כלל להתרחק מאור הזרקורים, אבל בסוף השבוע האחרון אי אפשר היה להתעלם מנתניהו ג'וניור שחגג 21 בדילוגים ממקום. יאיר נתניהו ויערה זרד | 22.01.21. על פי סקר שפורסם באותו הערוץ, הליכוד נמצאת בירידה קשה, אך נתניהו נותר אדיש:

יאיר לפיד מגיב לסערת חבד:

תנשמו רגע, פה זה לא רוסיה וביבי אתה לא פוטין. אחרי שחגג עם ההורים יום הולדת במסעדה, יצא למועדון ושם הרשה לעצמו להשתחרר עם סיגריה ואלכוהול. יאיר נתניהו טוען שכלל לא קיבל לידיו את כתב התביעה שהגיש נגדו העיתונאי אבי אלקלעי, ובגינו חוייב לשלם רבע מיליון שקל. יאיר נתניהו ויערה זרד | 11.12.20. לפיד התקבל לתוכנית ללימודי פרשנות ותרבות לתארים מתקדמים באוניברסיטת בר אילן, הנחשבת לאחת מתוכניות הדגל של המוסד, על סמך הישגיו. על פי סקר שפורסם באותו הערוץ, הליכוד נמצאת בירידה קשה, אך נתניהו נותר אדיש: הפעם נתניהו מתחייב כי יקים ממשלת ימין ללא. יאיר נתניהו הוא בנם של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ורעייתו השלישית שרה נתניהו. הסיבה לזעמה של נתניהו הייתה שהידיעה. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. 11:37 בנימין נתניהו שוחח עם יורש העצר של בחריין', סלמאן בן חמד אל ח'ליפה', ודן עימו על ביקור אפשרי בממלכה. שישה מאושפזים צעירים בהם בת 13 ובן 11. יאיר נתניהו ויערה זרד בגלי ישראל | 22.01.21.

אמא שיהיה לך יום טוב, בלי מתים. זאת, למרות עובדות המצביעות אחרת. הביטוח הלאומי שילם מיליארד שקל בטעות. יאיר נתניהו ויערה זרד | שתפו. החל פינוי הפסולת והזפת בחופי ישראל • צפו.

‫גלי ישראל - יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זהר ליערה זרד וזיו...‬
‫גלי ישראל - יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זהר ליערה זרד וזיו...‬ from lookaside.fbsbx.com
יאיר נתניהו ויערה זרד בגלי ישראל | 22.01.21. יועצת התקשורת נירה שניידרמן על השלכות האירוע בו נתניהו אמר לתושבת קרית שמונה שהיא משעממת וקטטת הרשת הסוערת שהוביל בעקבותיו בנו יאיר. נתניהו התייחס למצב התמותה בארץ מנגיף הקורונה: יור ימינה אומר כי הבחירות הפעם הן על הנהגה בתוך המחנה הלאומי ומסמן את מפלגת יש עתיד והעומד בראשה יאיר לפיד בשמאל. משמיצים בפומבי אחד את השני כשאחד רוצה לטהר את אביו בדיעבד והשני רוצה למנוע הכתמה עתידית. הביטוח הלאומי שילם מיליארד שקל בטעות. הנה מה שביבי ושרה לא ראו. יאיר נתניהו טוען שכלל לא קיבל לידיו את כתב התביעה שהגיש נגדו העיתונאי אבי אלקלעי, ובגינו חוייב לשלם רבע מיליון שקל.

החכ של לפיד מסביר את השינוי ב'יש עתיד'.

כשהרבי מליובאוויטש הציע עשירות למי שמרים יד. 11 קטינים עוכבו לחקירה וכמות גדולה של נפצים וזיקוקים הוחרמה על ידי המשטרה. עד היום התעלמתי משניכם כי בגדול הפרדת אשפה ביתית מרתקת אותי יותר משניכם גם יחד, ואז אתם נכנסתם לתמונה יאיר ואריאל היקרים. ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו והבנים יאיר ואבנר, השתתפו הערב באזכרה לזכרו של אחיו של ראש הממשלה, סאל יוני נתניהו זל שנפל בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכל בטקס האזכרה שהתקיים בבית העלמין הצבאי ב'הר הרצל' השתתפו אחיו עידו נתניהו ומשפחתו, שרים, ח״כים, מפקדי צהל בעבר ובהווה וחברי המשפחה. על פי סקר שפורסם באותו הערוץ, הליכוד נמצאת בירידה קשה, אך נתניהו נותר אדיש: נתניהו נפגש עם השר המצרי. יועצת התקשורת נירה שניידרמן על השלכות האירוע בו נתניהו אמר לתושבת קרית שמונה שהיא משעממת וקטטת הרשת הסוערת שהוביל בעקבותיו בנו יאיר. בניגוד לציפיות במעון ראש הממשלה, הידיעה עוררה את זעמה של נתניהו, שהשתלחה מילולית ביועץ בכיר עמו שוחחה לאחר הפרסום. איילה חסון ליערה זרד ועוד זיו מאור: הפעם נתניהו מתחייב כי יקים ממשלת ימין ללא. אני אמרתי בתחילת המגפה שיהיו כאן אלפי מתים וגיחכו עליי, אמרו שאני זורע פניקה ומהלך אימים. יור ימינה אומר כי הבחירות הפעם הן על הנהגה בתוך המחנה הלאומי ומסמן את מפלגת יש עתיד והעומד בראשה יאיר לפיד בשמאל. הטקטיקה הברורה של נתניהו בבחירות / יוסף טיקוצ'ינסקי.

אחרי שחגג עם ההורים יום הולדת במסעדה, יצא למועדון ושם הרשה לעצמו להשתחרר עם סיגריה ואלכוהול יאיר נתניהו. בנם של בנימין ושרה נתניהו.

Post a Comment

0 Comments